Arriba la final de la Lliga de Pony Games

pony game apalEl 15 de desembre, a les instal·lacions de "Poni Club Catalunya" a Sant Just Desvern, tindrà lloc la Final de la "Lliga Catalana de Poni Games 2019".

La data coincideix amb la "Marató de TV3" que enguany recaptarà fons per a investigació i tractament de malalties minoritàries. Es va decidir entre tots els clubs que s'augmentarien les inscripcions 5 euros, per participant, que seran donats a la causa. La donació es farà a nom de la "Lliga Catalana de Pony Games 2019".

Els clubs integrants d'aquesta lliga són: Poni Club Catalunya, La LLuna, Sol Solet, L'Escola Poni Club i Poni Club Girona. Tots esperem que Esport i Solidaritat posin la cirereta a aquest final de lliga

Les categories oficials seran: Menys 8, menys 10, menys 12, menys 14, menys 17 i Open.

Els jocs per als equips Menys 8, Menys 10, Menys 12, Menys 14, Menys 10 i Menys 8, seran 2 banderes, cartró, 2 tasses, 5 banderes, Carter, Slalom, 2 ampolles, 5 tasses , mentre que per als equips Menys 12, Menys 14, Menys 17 i Open 5 tasses, 2 ampolles, bàsquet, 2 tasses, mitjons, carter, pneumàtic, eslàlom, 5 banderes, cartró.

Marie Follet assistirà com a àrbitre, Noëlle Gaig actuarà com interventor a la pista d’escalfament, Daniel Sala serà el cap de pista i Dani Vilaró assumirà les tasques de delegat federatiu.

Us esperem !