Linda Swande impartirà el clínic dels Campions de les Lligues de DC FCH

linda swande campions lligues fchLa FCH convoca als guanyadors de les lligues DC FCH 2023 a desenvolupar les seves habilitats mitjançant una tecnificació dirigida per l'amazona i entrenadora internacional, Linda Swande.

Linda Swande, reconeguda per la seva experiència com a entrenadora de menors, compartirà els seus coneixements amb els campions de les Lligues de doma clàssica FCH. Aquesta tecnificació ofereix una valuosa oportunitat per a perfeccionar la tècnica i també fomenta l'intercanvi d'experiències entre els atletes més destacats de Catalunya.

La inclusió d'una tecnificació amb Linda Swande és un exemple del compromís de la FCH amb l'excel·lència i el desenvolupament integral dels seus competidors. Es durà a terme a les instal·lacions de l'Hípica Can Vila, els dies 25 i 25 de febrer.

Els binomis convocats hauran de confirmar la seva assistència, enviant un correu-e a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. abans del 13 de febrer.

Adjuntem la convocatòria