Tot un èxit el CDT1* & CDT0* celebrat a C.H. Omega

ganadores del concurso de doma en Omega GironaAmb més de 60 sortides a pista, el centre eqüestre Omega ha acollit, aquest cap de setmana, dues competicions territorials de Doma: un CDT0* i un CDT1*

La prova més gran del dia, Sant Jordi, va ser guanyada per Ona Sola i Sirocco, que van obtenir una mitjana de 71, 443%, seguides per Clara Cuffi i Raton de Soll.

A les categories de menors, Lucía Castillo i Phoskito van ser els guanyadors de la categoria d'Alevins amb un 70,591%, seguit de Neus Irurita i Cashmire d'Azur i Onia Maldonado i Cava Wilson, que van quedar en segona i tercera posició respectivament. A Infantils, Phoebe Sayols i O'Hara es van proclamar guanyadores de la prova amb una mitjana de 71, 425%, seguida en segona posició per Daria Minachenko amb Maver ER i en tercera posició per Claudia Ferrer i Mounadel B

Al CDT0* les proves amb major número de participació van ser Reprise 1 Cavalls i Reprise 1 Ponis.
A Reprise 1 Cavalls, Aina Rojas i teu es van fer amb l'or amb una puntuació de 67,500%, seguits per Emma Vilarnau i Briose Salvatella II i Marina Luque  amb Bryan.

Finalment a la Reprise 1 Ponis, Júlia Ribas i Kelly  es van proclamar guanyadores amb un 66,196% seguida per Ona Pagés i Monkton Sweet Sensation, i Sina Duran amb Benaigua.