A Tarragona i Girona es gaudirà de la doma

CAVA 18 abril lucas elias 1024x682El proper diumenge al Club Hípic Reus QMT a la província de Tarragona, i al C.A.V.A, a Sant Marti Vell Girona, es disputaran diversos concursos territorials de doma clàssica de diferents categories

Durant la jornada a ambdues instal·lacions es disputaran totes les proves corresponents a dos concursos de categories 1* i 0*.  A Sant Martí Vell a mes, se celebrarà un concurs de doma adaptada amb proves per a tots els graus.

Carles Cid presidirà el jurat al QMT de Reus, Mónica Carbonell i Erik Balasch seran els vocals. María del Mar Reguero de la Poza assumirà les tasques de delegat federatiu. Al C.A.V.A el jurat estarà format per Socorro Blas com a president, Barbara Regas, Meritxell Pontes, Lluis Fabregat i Dominique Grillot seran els vocals. Com a representant de la FCH assistirà Eva María López Ampudia.