Ja es coneixen els campions de Catalunya 2021 de DC menors

IMG 8905La Hipica Can Vila va acollir el passat cap de setmana el Campionat de Catalunya de Doma Clàssica de les categories de menors.

En el campionat es van disputar sis categories i la prova per equips on el C.H. Sant Marti Vell (CAVA) va ser el millor dels 10 que van disputar el campionat. Segona posició per a Club Hípic Can Alzina i C.E. Aiguaviva Hipic va finalitzar tercer.

Medalla d'or per Berta Serra a benjamins que va muntar a "John Lenon", la plata va ser per Eugenia Pujol amb "Airesdeandalucia Rociero" i Pia Pot amb "Black Label es va penjar el bronze. El pòdium d'alevins va estar format per Elsa Manzano amb "Airesdeandalucia Brandy" al capdamunt, la plata i el bronze van ser per a Irene Diaz amb "Almaro N" i Veronica Frutos amb "Heny 's Star de San Tirso" respectivament.

La campiona de Catalunya d'infantils va ser Jeanette Vallvé amb "Zanon", Nora Coll amb "Destino" va ser plata i Ixone Lacunza amb "Pippin 's Playboy" va ser bronze. L'or en juveiles 0 * va ser per Mireia Luz Konovalova muntant a "Royal Thunder" acompanyada al pòdium per Maria Badell amb "Doma" medalla de plata i per Claudia Pomer que va ser bronze muntant a "Hinojo". Paloma Serrano amb "Ayrento" es va proclamar campiona en la categoria de juvenils, mentre que la plata i el bronze van ser per a Marina Caballero amb "Volstrupgaards Cassiopeia" i Maria Bech amb "Showtime". En la categoria de joves genets l'or va ser per a Adrian Rodriguez amb "Walt Disney d'Alo", medalla de plata per Lourdes Aulet Perez amb "Donscha" i el bronze per Lluc Fajula amb "Omega Brenda"

Moltes Felicitats!

Fotografia: @ris.photos