Doma classica a Can Vila

can vila socialLes instal·lacions de Can Vila van acollir el cap de setmana del 2 i 3 d'octubre un concurs nacional de doma 2 *, puntuable per a la Copa ANCCE

Berta Serra amb "Jonh Lennon" va ser l'única participant de Ponis A finalitzant el segon dia amb una mitjana de 70,400%. En Alevins la victòria va ser per a Mar Pena i “Feudal de Salvatella "en les dues jornades, mentre que en juvenils va ser Janna Raya amb" Fame D.D.H. ". El binomi format per Maria Dadell i "Doma" va participar en Juvenils 0 *. Adan Esterlich amb "Illuminati BCN" (68,095%) va ser primer en la Clàssica 1 i tercer a l'endemà a la Clàssica 2, Magí Mateu amb "Fiona" (67,666%) va ser segon en les dues jornades i Claudia Valls amb "G-Miss United "(67,428%) va ser tercera en Clàssica 1 i la guanyadora en Clàssica 2 amb un 69,881%.

Patricia Lorente amb "Don Tiesto" va guanyar les proves de YR amb mitjanes superiors al 67%. Merche Martínez amb "Goldstar B" (68,480%) guanyava la Sant Jordi el dissabte, mentre que Laureano Martínez amb "Halcon LXXXIX" (64,314%) feia el mateix diumenge. Laura Pages amb "Duero do Tablacho" va ser la millor en Intermèdia A i B. A la Sant Jordi de dissabte la millor nota va ser per Magin Mateu i "Duncan IV" (68,913%) i el diumenge ho va ser per a Pere Marques amb "Armas Zelindo "(62,355%). Alvaro Zorita amb "Elewoud" van finalitzar el GP U25 amb un 67,778%.