Arrenca la Ruta de la Cerdanya 2021

Ruta Cerdanya 2021En el Club Equestre Puigcerda està tot a punt per a començar la XXI Ruta de la Ceradanya, que com és habitual s'inicia amb la doma clàssica, enguany amb quatre concursos territorials categories 1*, 0*, ponis i paraecuestre.

El concurs es desenvoluparà durant dos dies, dissabte i diumenge, celebrant-se diàriament totes les proves corresponents al CDT1*, Preliminar 4, 5, 6 i 7 anys, Alevins Equips, Juvenil 0E Equips, Infantils Equips, Clàssica 1 i Sant Jordi. Així com les del 0* AP Prèvia, AP i les Reprises 1, 2 i 3. Al mateix temps també durant les dues jornades es disputarà el concurs de ponis amb proves per a totes les categories i el CPEDT1* amb proves per a tots els graus.

El jurat d'aquests concursos estarà format per Lluis Fabregat com a president, Manuel Ortiz i Marina Colominas com a vocals. Jordi Pontes assumirà les tasques de delegat federatiu.