CST1* celebrat a Torredembarra

violeta PjpgEn el Club d’Equitació Torredembarra es va celebrar el dissabte passat un concurs territorial de salt d'obstacles en el que es van disputar nou proves.

A la prova destinada per als genets i amazones més novelles amb una altura de 0,20, van prendre part cinc amazones  finalitzant totes elles els seus recorreguts sens falta, Xantal García, Berta Boix, Olivia Cebria, Lola Mestres i Vera Aracil.

Amb tres recorreguts sense enderrocaments i en el temps Carmen Gasso amb “Spirit”, Joel Cano amb “Lola Blue” i Ariadna Florensa amb “Lolita” van ocupar els tres primers llocs de la classificació de 0,40 en la qual es va tenir en compte la nota d'estil, el mateix que va succeir en 0,60 on els tres primers van ser Daniela Mato amb “Little Beauty”, Eduard Rullo amb “Jackson” i Primitivo Nieves amb “Snow”.

Dos primers execuos en 0,80, jutjada sota barem dues fases especial, Daniela Esterlich amb “Revanche de Kersaux” i Ares Rullo amb “Fly” van finalitzar sense falta en un temps de 23, 46. La tercera posició va ser per a Martina Besora que va muntar a “Indira”.

Xenia Espejo muntant a “Duquesa” va ser la guanyadora de 0,90, seguida de Paula Lladonosa amb “Hilton de Graval” i Ares Rullo amb “Fly”, segona i tercer respectivament. En 1 m la victòria va ser per a Ariadna Jove i “Gerbe-M”, segona Abril Moreno amb “Vulcain des Quarts” i Abril Matamala amb “Lluna” va finalitzar tercera.

Alexandre Borras amb “Acoreto II” en 1,10, Nuria Plazas amb “Brink” en 1,20 i Violeta Pons amb “Ilette M” en 1,30 van ser els guanyadors.