Beatriz Ferrer-Salat, campiona d'espanya

Cto Esp 2021Beatriz Ferrer-Salat Serra di Migni muntant a “Elegance” va revalidar aquest cap de setmana el seu títol de campiona d'espanya de doma clàssica en les instal·lacions d'Oliva Nova, València.

L'amazona catalana, la millor de l'hípica espanyola, amb aquest triomf obté el seu sisè campionat consecutiu i el novè en total. La van acompanyar en el podi els andalusos Claudio Castilla que va muntar a “Alcaide” i Jose Antonio García Mena amb “Sorento 15” plata i bronze respectivament.

Referent a la resta de la delegació catalana cal destacar el bons resultats de Nuria Vila amb “Frankie Blue BCN” primera en Màster 5 anys, mentre que Jordi Domingo amb “Jumeax” va ser segon en Màster 7 anys

Cristina Wagemans Rovira amb “Ellington” va ser segona en Màster U25, Jeanette Vallvé amb “Zanon” primera en Màster Children. La primera i segona posició en la Copa Clasica 2021 fueron per a Paloma Parga amb “Leonardo” i Diana Ostariz amb “Heraldo” respectivament.

Vera Meca amb “Sophienhofs Maroon” i “Itziar Alonso amb “Groeze’s Rakker” van finalitzar primera i segona en Màster Ponis. Podi totalment català en Màster Youg Rider,  María Guerrero i “Gustaaf”, Julia Alvarez amb “Du Pre” i Amelia Urrea “Sabbatik Kubi”. Carla Ugena i “Furst Flanagan” van ser els millori en el Màster Júnior

La nostra representant a la prova de Criterium Doma Adaptada, Carla Onrubia amb “Fuerstenau”,  va obtenir una merescuda primera posició.