Convocat un clínic de Doma Clàssica

conos con letrasEls propers 18 i 19 de gener se celebrarà un clínic de Doma Clàssica a càrrec de Miki Jordà, director tècnic de la RFHE d'aquesta disciplina , a les instal·lacions del C.A.V.A.

A aquest clínic acudiran els 12 binomis guanyadors de les diferents categories de la final de les Lligues que tindran lloc el proper cap de setmana. Si algun  binomi  no pot participar s´aplicará el "corre-turno" dins de  cadascuna de les categoríes.

El clínic, el box i el guadarnés seran gratuïts, no així els subministraments de palla i encenall que es facturaran a part.

• GUANYADORS LLIGA CDT0* : AP Ponis, AP Cavalls, R.1, R.2, R.3
  • GUANYADORS LLIGA CDT1*: Benjamins, Alevins, Infantils, Juvenils 0*, Juvenils 1*, YR y Adults.

Es imprescindible que els alumnes participen en aquest clinic amb el seu entrenador habitual. La data màxima per a fer la matricula  es el dimecres dia 15 de gener, envian e-mail a: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.