Gran cap de setmana per a la doma clàssica

Rio 2016Tres dobles concursos de doma se celebraran aquest cap de setmana en diferents províncies de Catalunya, concretament a l'Open del Prat de Llobregat, a l'Alt Empordà de Llampaies i al QMT de Reus.

En tots ells es celebraran CDT0* + CDT1* amb totes les proves corresponents a les dues categories. AP prèvia, AP i les represes 1, 2, 3 i 4 formen part del 0* i Preliminar 4, 5, 6 i 7 anys, Alevins Equips, Infantils Equips, Juvenils 0E Equips, Juvenils Equips, Clàssica 1 i Sant Jordi corresponen a l' 1*. A més, a les instal·lacions de l'Open Sport Club i al CE Alt Empordà es realitzarà un concurs de ponis, puntuable per la lliga.

El jurat de l'Open estarà presidit per Paquita Kriens i Socorro Blas assumirà les tasques de delegat federatiu. Carlos Gracia acudirà a Llampaies com a president del jurat mentre que Anna Madroñal ha estat nomenada per la FCH com el seu representant. Al QMT de Reus Nadine Thomas presidirà el jurat i com a representant federatiu assistirà Eva Maria López.