Doma i salt a Tarragona aquest fi de setmana

15 septiembreDiumenge que ve el Club Hípic Espluga de Francolí celebrarà un concurs territorial de doma clàssica, mentre que el Club d'Equitació Torredembarra celebra un de salt.

En Espluga de Francolí el concurs de doma serà de categoria 0 * i tindrà les proves corresponents a la categoria del concurs que són, AP Prèvia AP i les reprises 1, 2, 3 i 4. El jurat estarà presidit per Erik Balasch, com a vocal assistirà Eva María López i Jordi Bortolo assumirà les tasques de delegat federatiu.

El concurs de salt d'obstacles de Torredembarra serà de categoria 1 * i tindrà proves d'altures compreses entre 0,40 i 1,30 m. El jurat estarà compost per Griselda Cristòfol com a president, Jordi Bortolo i Jordi Pontes com a vocals. Leonor Brozgol ha estat nomenada per la FCH com el seu representant i Gabriel Jiménez serà l'encarregat de dissenyar els diferents recorreguts.