Barcelona i Lleida gaudiran de la doma clàssica

festa major de sant anastasi en lleidaClub Esportiu Equus Can Caldes a Sant Cugat celebrarà diumenge 12 un triple concurs de doma, categories 0 *, 1 * i ponis. Durant el mateix dia tindrà lloc al Club Hípica Terra Ferma de Lleida un CDT0 *

A Sant Cugat es disputaran les sis proves corresponents al 0 *, AP prèvia, AP i les reprises 1, 2, 3 i 4, més preliminar 4, 5, 6 i 7 anys, Alevins Equips, Infantils Equips, Juvenils 0E Equips, Juvenils equips, Clàssica 1 i Sant Jordi que són les que formen part del CDT1 *. En el concurs de ponis hi haurà proves per a totes les categories.

El jurat estarà format per Carlos Gracia com a president, Barbara Regas, Oscar Vivas i Paquita Kriens com a vocals. La FCH ha nomenat per a aquesta ocasió a Socorro Blas com el seu representant.

A Lleida dins el programa de la Festa Major de Primavera que se celebra en honor del seu patró "Sant Anastasi" les instal·lacions del Club Hípica Terra Ferma acolliran el concurs de doma clàssica 0 * Memorial Jose Miguel Gan Gil.

Dominique Grillot presidirà el jurat acompanyada de Jordi Albets que exercirà de vocal i de Leonor Victòria Brozgol que assumirà les tasques de delegat federatiu