Dues medalles per Catalunya al campionat d'Espanya de Volteig

image005Va finalitzar el Campionat d'Espanya de Volteig 2018, celebrat al Centre Soci Esportiu Militar La Devesa, Madrid, el passat cap de setmana.

Organitzat per Triple Barra Actividades Hipicas, aquest campionat ha comptat amb més de 50 voltejadors procedents de tot Espanya que s'han donat cita des del 29 de juny a l'1 de juliol al Centre Soci Esportiu Militar la Devesa, els clubs participants han estat Volteo Cortijo de Guerra del Centro Deportivo Efriasa (Federació Hípica Andalusa), Club Volteig Girona (Federació Catalana d’Hipica), Escuela y Equipo Volteo Madrid y el Club Volteo Star Madrid  (Federació Hípica Madrid), Club Hípic la Gúbia, Menorca Volteig i Club Hípic Granja És Pi (Federació Hípica Illes Balears) i cavalls d'esdeveniment de Jerez, Sea Romani, Caddi, Jara, Liko, Maestra i Benbys.

El jurat d'aquest campionat ha estat format per Simone Vogel com a president, Michela Calleghari i Kristina Bence com a vocals

Els nostres esportistes van finalitzar la seva brillant actuació amb dues medalles d'or en categoria júnior individual, una per Nora Pozo en Nivell 1 i l'altra per Ivet Mallarach en Promoció 3.

També hem de destacar la participació en les proves complementàries dels nostres voltejadors més petits que han obtingut molt bones puntuacions.

Cal esmentar a "Iris" l'egua pertanyent al Club Volteig Girona que ha estat reconeguda com una de les millors de tota la competició.

Enhorabona!

IMG6116