Pròxim curs / seminari de Volteig

volteoEl comitè tècnic de Jutges juntament amb la Federació Hípica de Madrid convoca un curs per a jutges Nacionals de Volteig, recuperació d'activitat i un seminari d'actualització per jutges Nacionals A i B.

Com pràcticament no hi ha jutges territorials s'ha ampliat la convocatòria a Voltejadors de nivell, Entrenadors que siguin Tècnics Esportius i persones que ja han estat admeses al curs 2013.

El curs tindrà lloc els dies 16, 17 i 18 de febrer a la seu de la Reial Federació Hípica Espanyola (Monte Esquinza, 28. 28010 Madrid). La direcció del mateix anirà a càrrec de Teresa García (Jutge Nacional de Volteig). Dalibor Blazek (Jutge Internacional de Volteig FEI 4 *) assistirà com a ponent acompanyada de Simone Vogel (Jutge Nacional de Volteig).

Informació curs/seminari