Clínic de Volteig a Riudarenes

Volteo septiembreEls propers dies 16 i 17 de setembre, es celebrarà un Clínic Internacional de Volteig, al Centre Eqüestre La Selva, de la mà de Nelson Vidoni i Anna Cavallaro.

Tots aquells que vulgueu conèixer que és el volteig, i tots aquells que ja el practiqueu però voleu millorar-ne la pràctica amb les instruccions, tècniques i consells dels pluricampions del món, Nelson Vidoni i Anna Cavallaro, aquesta és la vostra oportunitat.

El preu del clínic és de 120€ (dinar i break inclòs els dos dies), o bé 100 € (break sense dinar) .

Si hi voleu anar només d’oient, el preu és 90 € (amb dinar i break inclòs) i 75 € (break sense dinar)

Les places són limitades.

Per inscriure’t has d’enviar un correu electrònic a: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. i Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. abans de l'1 de setembre.

L’import de la matrícula s’haurà d’ingressar al següent número de compte de la FCH: - LA CAIXA: -ES32 2100 0884 10 0200219183.  Es prega indiqueu al concepte de l’ingrés: nom complert de l’assistent + Clínic volteig