Curs Volteig organitzat per FCH

cuadrovaulting2La vocalia de Volteig de la Federació Catalana d’Hípica, organitza durant els dies 12 i 13 de març, al Centre del Cavall Aiguaviva - Girona, un curs oficial de Volteig, dirigit a monitors, longers i interessats.

Dissabte Leonor Brozgol serà l'encarregada de la presentació del curs, per donar pas a Xaro Viver (Entrenadora de l'Equip Volteig FCH), Raul Pinteño (Longer Equip Volteig FCH), Xavier Fuertes (Responsable Volteig FCH) i Sussy Ventura (Preparadora Física ). Diumenge es comptarà  amb la presència de Caterina Marques (Jutge Nacional) i Diane Fraser (Coordinadora Nacional RFHE)

Les inscripcions s'han de fer a través de la Federació Catalana d'Hípica, abans del dia 7 de març .

PROGRAMA DEL CURS