Clínic de Volteig a Can Caldés

Cartell Clínic_VolteigEl proper dia 13 de setembre, les instal.lacions de l’Hípica Can Caldés de Sant Cugat del Vallès, seran l’escenari d’un Clínic de Volteig que comptarà amb la participació de l’equip de la FCH i d’Alex Fuentes.

Aquest clínic,  es realitzarà el diumenge dia 13 de setembre, i s’iniciarà a les 11:00 hores, amb una exhibició de la disciplina a càrrec de l’equip oficial de la Federació Catalana d’Hípica, conjunt que es va proclamar campió d’Espanya en el darrer Campionat estatal, així com per l’Àlex Fuentes, campió d’Espanya de la disciplina i membre titular de la selecció espanyola de Volteig.

Per la tarda, i després de l’exhibició realitzada durant el matí, es posarà en marxa aquest Clínic de Volteig que tindrà un preu de 20 euros per persona i únicament podran participar com a màxim un total de 20 persones. Per poder inscriure’s en aquest Clínics, els interessats us haureu d’adreçar el telèfon 93.553.11.83 o bé per e-mail: