La FCH de dol pel traspàs d'Eduard Xalabarder

• Categoría: Raid

EDUARD XALABARDERDissabte, 9 de març, ha mort a Caldes de Montbui el mític promotor del Raid a Espanya i Catalunya Eduard Xalabarder, pare, avi d'amazones de raid i un apassionat d'aquesta disciplina.

Xalabarder va ser el primer a preparar els seus cavalls de raid amb un plantejament científic, i va ser el primer gran motor del raid espanyol durant les darreres dècades del segle passat. Va ser així mateix seleccionador nacional i Cap d'Equip en sengles competicions internacionals, i va ser sota la seva direcció i empenta incansable que el Raid espanyol va començar a guanyar les seves primeres medalles a nivell europeu i mundial. Tot el que avui és el Raid català, és fruit, en gran part, del seu afany, treball i dedicació. La notícia de la seva mort omple de dol el Raid i l'Hípica Espanyola. Tota la familia hípica catalana s'uneix al dolor de la família i de tots els amics entre els quals molts de nosaltres ens trobem.

El seu record inesborrable romandrà sempre amb nosaltres. Descanseu en pau.