Arriba una nova edició del Raid Hípic Sant Bartomeu del Grau

V st bartomeuLa localitat de Sant Bartomeu del Grau, acollirà aquest dissabte una nova competició de raid autonòmic  i que en aquesta ocasió correspon a les categories 0 *, P60 i P40.

A la categoria CEA0 * els participants s'enfrontaran a un recorregut de 80 quilòmetres, dividit en quatre fases de 20 quilometres cadascuna. Pel que fa al P60, estarà dividit en tres fases que sumessin en total  60 quilòmetres. Finalment la P40 tindrà un total  de 40 quilòmetres, dividits en dues fases. Les sortides de les carreres es farà des de el camp annex a les instal·lacions esportives La Codina.

El Jurat de Camp estarà format per Montse Trilla com a president, Jordi Albets, Marta Musach,  com a vocals. Eduard Gascon serà el President de la Comissió Veterinària, assistit per Gonzalo del Pozo i Lara Domenech. Les tasques de Delegat Federatiu, recauran sobre Josepa Cañellas.