Tot a punt pel VIII Raid de Guilleries

VIII raid de les guilleries 21 1El Club Endurance CA.CAT és el encarregat d'organitzar, el proper dissabte,  aquesta nova edició del Raid de Guilleries que tindrà la sortida des de Sant Hilari de Sacalm amb tres carreres de velocitat controlada 0 *, P60 i P40  .

L’inici del 0* està previst a les 7:00 h., La cursa esta dividida en quatre fases, dues de 18 quilòmetres i dues més de 22. A continuació serà la sortida del P60 els participants recorreran 61 quilòmetres dividits en tres fases. Finalment, serà el torn del P40, cursa dividida en dues fases.

En aquesta ocasió el jurat estarà presidit per Francesc Esteve Marquet. Xavier Lamarca Tio i Joan Cano Fernàndez seran els vocals. La comissió veterinària estarà formada per Abelardo Lage Fernàndez com a president, Sergio Llinares i Peter Eduard M Wijnendaele com a vocals. Roser Xalabarder Sagales assumirà les tasques de delegat federatiu.