IV Raid Sant Bartomeu del Grau

raid hipic SANT BARTOMEUOrganitzat per Endurance Club Hípic i amb el suport de l'ajuntament de la localitat, el proper dissabte 14 tindrà lloc una nova edició del Raid de Sant Bartomeu del Grau amb tres categories VC-40, VC-60 i VC 0 *

Les carreres s'iniciaran des de les instal·lacions esportives la Codina i els primers a prendre la sortida seran els inscrits a la cursa de major recorregut de la jornada, 84 quilòmetres, dividits en quatre fases que correspon al 0 *. Tres fases hauran de completar els participants del VC-60 la primera de 23 quilòmetres i les altres dues de 19. Finalment, serà el torn del VC-40, cursa dividida en dues fases.

El jurat estarà format per Maite Estany com a president amb Dolors Trulls i Laura Carbonés com a vocals. Eduard Gascón presidirà la comissió veterinària acompanyat per Mª Ángeles Delgado. Per a aquesta ocasió la FCH ha nomenat Anna Maxenchs com el seu representant.