Raid de les Guilleries

RaidEl proper cap de setmana organitzat per Endurance Club Hipic & Carles Pacheco, torna el Raid Internacional a Sant Hilari de Sacalm, més tres carreres de velocitat controlada.

El dissabte dia 15 es disputaran els dos internacionals CEI ** i CEI *, mentre que diumenge serà el torn del VC-40, VC-60 i 0 *.

La sortida de les curses es realitzarà des del poliesportiu de Sant Hilari. Els participants del CEI ** recorreran un total de 120 quilòmetres dividits en quatre fases, la primera de 40 km, la segona de 38, 22 a la tercera, i la ultima de 20, mentre que els del CEI * hauran de completar 82 quilòmetres dividits en tres fases.

El jurat estarà format per Rafael Garrido com a president, Joaquin Marçal serà el jutge estranger, Francisco Javier Uriarte actuarà de cap de comissaris, Sara Valls presidirà la comissió veterinària i Eduard Gascon presidirà la de tractament.

Diumenge es correran les tres curses de velocitat controlada que igual que els internacionals la sortida es realitzarà des del poliesportiu. Al 0 * els participants recorreran 84 quilòmetres dividits en quatre fases. El VC-60 i el VC-40 tindran 64 i 42 quilòmetres respectivament.

El jurat per a aquestes carreres estarà presidit per Javier Uriarte, Laura Lozano serà la presidenta de la comissió veterinària i Josepa Cañellas assistirà com a representant de la FCH.