Campionat d'Espanya de Raid 2019

Cto Espana Raid 2019Durant el proper cap de setmana i al llarg de tres dies es correrà a Las Cadenas, Madrid, el Campionat d'Espanya de Raid de totes les categories, Absolut, Júnior i Joves Genets, Amateurs i Veterans.

El Campionat arrencarà demà,  dijous 23 a la tarda amb la inspecció veterinària dels participants categoria absolut que sortiran el divendres a les 6:00 h per començar la seva cursa. Aquesta està dividida en sis fases la primera de 40 km, segona i tercera de 30 km i les tres ultimes de 20 km. 120 km, dividits en quatre fases, són els que recorreran els Juniors i Joves Genets que realitzaran el seu campionat dissabte. Diumenge serà el torn per als Amateurs i Veterans. La sortida per als primers està prevista a les 7:00 h, aquesta cursa consta de quatre fases, la primera de 40 km, dues intermèdies de 30 i l'última de 20 km. Mitja hora més tard mitja hora més tard començaran el campionat dels veterans que hauran de recórrer un total de 80 km dividits en tres fases.

El jurat d'aquesta edició estarà presidit per Rafael Garrido Fernández mentre que Guillem Arnal Arnal presidirà la Comissió Veterinària. Teresa Mollano Camaño serà Cap de Comissaris i Ramon López Lax assistirà com a representant de la RFHE.