Èxit de participació al V Raid del Mercat del Ram

mercatdelram19Aquest cap de setmana s’ha celebrat el 5è Raid hípic de promoció d’aquesta temporada, a Vic en el marc de les activitats eqüestres del Mercat del Ram.

Tanmateix les tres categories  0*, 60 km i 40 km van ser englobades dins el Cicle de Joves Cavalls de A.E.C.C.A, i van comptar amb un total de 152 binomis.

Dissabte,  sota un dia esplèndid i assolellat, van tenir lloc les proves de 0* i VC60km. La prova de 0* va constar de 4 fases amb un total de 86 km, on van prendre la sortida 49 binomis dels que van aconseguir classificar-se 43, i on va obtenir el trofeu Best Condition concedit per AECCA el cavall  KARTHOUM KAA.

En la prova de 60 km en 3 fases i un total de 63 km, van sortir 42 binomis dels que 39 es van classificar. En aquest cas el Best Condition d’AECCA va recaure sobre el primer classificat LOTUS GLABER IC.

Pel que fa a la jornada de diumenge on es va disputar la prova de 40 km, van participar 61 binomis dels quals 55 van superar satisfactòriament la competició. En aquesta ocasió el cavall CROWN EA es va endur el trofeu Best Condition d’AECCA.

mercatdelram19b  mercatdelram19c   mercatdelram19d