Bona participació al Raid Terres de l'Ebre

Raid Terres de lEbre1Tot i els problemes causats per les condicions meteorològiques que van inundar les pistes per on s'havia de celebrar el Raid,  es va córrer dissabte passat la 2º edició del Raid Terres de l'Ebre organitzat pel Club Hipic Comarques de Tarragona

En un breu espai de temps van haver de buscar-se rutes alternatives per on havien de transcórrer les carreres de menys quilòmetres. Gràcies a l'esforç de tots el raid va poder tirar endavant.

Dels quaranta binomis que van finalitzar el CEI * la victoria  va ser per  Omar Blanco Rodrigo muntant a "Aminah Coutillas", seguit de Maria Alvarez Ponton amb "Siriwan d'Hal Tseu" i en tercera posició creuava la línia d'arribada Gerard Casadesus Ruaix amb " Ahsan el Sherki ".

Pel que fa a les curses de velocitat controlada en el VC-60 Aratz Lama Dudagoitia i "Arturo Pagadi" van ser els més ràpids en completar les tres fases dels vuit binomis que van classificar, trigant un total de 4 hores, 22 minuts, 11 segons amb una velocitat mitjana de 14,65 km / h. Jordi Busoms Armadans amb "Lo Larzac AA" amb la millor velocitat mitjana dels 15 participants que van finalitzar la cursa, va completar les dues fases del VC-40 en 2 hores, 44 minuts, 19 segons. Referent al 0 * el primer binomi en creuar la línia d'arribada va ser el format per Jordi Arboix amb "Zagoly d'Arsol" (5:04:41).

Per poder veure tots els resultats clica AQUI