• bg1
  • bg4
  • bg5

Raid de Nadal de Sant Hilari de Sacalm

cartel sant hilariEl Club Endurance CA.CAT organitzarà  dissabte 22 l'últim Raid de l'any pel terme municipal de Sant Hilari de Sacalm. VC-0 *, VC-60 i VC-40

Aquest Raid substitueix el que havia de haver-se celebrat el dissabte 16, VII Gavarres Cup Chistmas Raid,  i que va haver de ser suspès.  L’inici del 0* està previst a les 8:00 h. La cursa està dividida en quatre fases, dues de 19 quilòmetres i dues més de 21. A continuació serà la sortida del VC-60 els participants recorreran 61 quilòmetres dividits en tres fases. Finalment, serà el torn del VC-40, cursa dividida en dues fases.

El jurat estarà format per Josepa Cañellas com a president, Xavier Lamarca i Ramon Albert Soldevila com a vocals. Laura Lozano presidirà la comissió veterinària acompanyada per Anna Baraldés. Maria Uriarte assumirà les tasques de delegat federatiu.