• bg1
  • bg4
  • bg5

CEI3 *, CEI2 *, CEI YJ2 * i CEI1 * de Santa Susanna

SANTA SUSANA 6 7 8 DICIEMBRE 2018Organitzat pel Club Hípic Garbí i amb el suport de l'Ajuntament de la localitat, de dijous 6 a dissabte 8,  tindrà lloc la 65 edició del Raid de Santa Susanna, un dels Raid més arrelats en el calendari de la nostra federació.

Més de 160 binomis pertanyents a 16 nacions són els inscrits aquest any per participar en alguna de les quatre carreres que formen part del raid que començarà el dijous dia 6 a primera hora del matí  amb el CEI* on els participants hauran de completar 85 quilòmetres dividits en tres fases.

La prova de major recorregut serà la corresponent al CEI3 * que es correrà en dos dies, divendres i dissabte, amb tres fases a cada un d'ells recorrent els participants un total de 192 quilòmetres. Les categories CEI2 * i CEIYJ2 *, tindran un total de 152 quilòmetres, també dividits en sis fases durant les dues mateixes jornades.

Els oficials que formaran part d'aquesta nova edició seran, Rafael Garrido com a president del jurat, Mathilde Beaur acudirà com a jutge estranger, Fernando Carrillo serà el delegat tècnic, Javier Uriarte el cap de comissaris i Elke Peperkorn assistirà com a veterinari estranger, mentre que Fabrizio Pochesi presidirà la comissió veterinària i Eduard Gascón actuarà com a veterinari de tractament.