Raid Hípic Vilaltella CEI*

CEI1 Vilaltella 16 17 Juliol BbPer facilitar la participació i poder complir amb les obligacions sanitàries derivades de la situació actual provocada pel Covid19, el Club Hípic Olost organitzarà aquest cap de setmana dos raids internacionals categoria 1 * que es disputaran en dues jornades, dijous 16 i divendres 17.

Requisit per a participar en el Raid de Canapost

raid B. BarnilsL'Ajuntament de Canapost sol·licita conèixer els DNI dels participants i de l'assistència de cadascun d'ells, per la qual cosa és urgent remetre emplenat i signat el document adjunt abans del tancament de matrícules el dia 27.    DOCUMENT CANAPOST

Llistes d'admesos per al Raid de les Guilleries

73058852 1306939042810255 6784080850406342656 oJa podeu consultar les llistes d'admesos per al raid de les Guilleries (Sant Hilari de Sacalm) que tindrà lloc el proper  dissabte dia 20.

Celebrat el 3r Raid de Canapost

Canapost2 4 julioTal com estava previst el dissabte es van córrer les tres curses de velocitat controlada, P40, P60 i 0 *, del Raid de Canapost.

El dissabte 20 de juny ha tornat la competició de raids a cavall a Catalunya.

Guillerier 2020Quan la natura, els cavalls i els amics ajuden a mantenir les distancies de seguretat pel Covid 19

Torna la competició. Obertes les matrícules per als pròxims concursos

Raid Guilleries2La competició territorial es reinicia el dia 20 de juny amb el Raid de les Guilleries, P40, P60 i 0* i el CST*E de Torredembarra. El termini d'inscripció ja està obert i podeu matricular, com sempre, a través del calendari de la web.

3r Raid de Canapost - CEA P40, CEA P60 i CEA 0*

Canapost 4 julioA la província de Girona, concretament a la comarca de Baix Empordà, se celebrarà el proper dissabte dia 4, organitzat per l'Associació Promoraid, el raid autonòmica de velocitat controlada de Canapost.

Raid de les Guilleries CEA "E" desescalada

guilleries 2020CLUB ENDURANCE CA.CAT organitza el proper dissabte dia 20 el V Raid de les Guilleries a Sant Hilari de Sacalm, concurs autonòmic de raid de promoció format per tres carreres de velocitat controlada 0 *, P60 i P40

Vic, capital mundial del raid l’any 2020

Vic 2020La capital d’Osona acollirà, al llarg d’aquest any, diverses activitats relacionades amb el món de l’hípica, i en què destaquen campionats nacionals, europeus i mundials de joves cavalls i genets