• bg1
  • bg4
  • bg5

Un any més, Ripoll acull la festa anual de Raid

hotel solanaLa vocalia de Raid organitza el dissabte 26 d'aquest mes la gran festa anual del Raid, que tal com ve sent habitual en els últims anys, tindrà lloc a l'Hotel Solana de Ter.

Èxit de participació al Raid de Santa Susanna 2018

SANTA SUSANA DICIEMBRE 18Els passats dies 6, 7 i 8 de desembre es va celebrar la 65 edició del Raid de Santa Susanna, referent mundial d'aquesta disciplina, en què van participar binomis de diferents nacionalitats.

Celebrat el Raid de Taradell

CETO DE TARRADELLDissabte es van disputar les tres carreres, 0 *, VC-60 i VC-40, que van formar part del II Raid Ponicat que es va desenvolupar pels voltants de Taradell organitzat per Promoraid.

Raid de Nadal de Sant Hilari de Sacalm

cartel sant hilariEl Club Endurance CA.CAT organitzarà  dissabte 22 l'últim Raid de l'any pel terme municipal de Sant Hilari de Sacalm. VC-0 *, VC-60 i VC-40

CEI3 *, CEI2 *, CEI YJ2 * i CEI1 * de Santa Susanna

SANTA SUSANA 6 7 8 DICIEMBRE 2018Organitzat pel Club Hípic Garbí i amb el suport de l'Ajuntament de la localitat, de dijous 6 a dissabte 8,  tindrà lloc la 65 edició del Raid de Santa Susanna, un dels Raid més arrelats en el calendari de la nostra federació.

II Raid Ponicat

img 1400 ponicatOrganitzat per Associació Promoraid, la localitat de Taradell acollirà el proper dissabte el II Raid Ponicat, VC-0 *, VC-60 i VC-40.

Suspès el VII Gavarres Cup Christmas Raid

article cuarta edicion del raid de les gavarres 564c5553600ccL'Associació Promoraid ha decidit suspendre el Raid de les Gavarres, VC 0 *, VC 40 i VC 60 que s'havia de celebrar el dissabte 15 per falta d'inscrits

Angel Soy i "For Trampes" guanyadors de la Copa de S.M. el Rei

Copa del Rey 2018 Angel SoyAquest cap de setmana s'ha corregut a Ademuz, València la Copa de S.M. el Rei de Raid 2018 sobre un recorregut de 122 quilòmetres dividit en quatre fases de 38, 30, 30 i 24 quilòmetres.

Bons resultats per a Catalunya en el Interautonomías de Raid 2018

IMG 20181103 WA0127Dues comunitats, Catalunya i Andalusia, van dominar en la Copa Interautonomies de Raid 2018, el campionat d'Espanya de Cavalls Joves de Raid 2018 i I Campionat d'Espanya  Aleví / Infantil.