Torn per al Campionat de Catalunya de Ponis

DCtoCat Ponis definitivoLes instal·lacions de Club Hípic Sant Marti Vell (C.A.V.A), acolliran aquest cap de setmana el Campionat de Catalunya 2021 de Ponis en les tres disciplines olímpiques, complet, doma clàssica i salt d'obstacles, així com el Campionat per Clubs.

El divendres 10 arrancarà el campionat amb la inspecció veterinària i les preses de contacte. Dissabte començaran les proves de salt i doma clàssica, així com la doma del complet i el recorregut del cross. Diumenge serà el torn de la prova de salts per als participants de CCE i de les finals de salt i doma.

El jurat de Doma Clàssica estarà presidit per Meritxell Agramunt, amb Barbara Regas, Lluís Fabregat i Dominique Grillot com a vocals. Jordi Bortolo presidirà el de salt acompanyat de Griselda Cristòfol que també actuarà com a presidenta del jurat de CCE juntament amb els vocals Jordi Albets, Barbara Regas i Meritxell Agramunt. Albert Bernat serà l'encarregat de dissenyar els recorreguts de les proves de salt mentre que Juan Pedro Colucho s'encarregarà del recorregut de cross. Com a delegat federatiu per a aquest campionat 2021, la FCH ha designat a Leonor  Brozgol.