Primer Concurs de Salts Solidari al RCPB

cartelconsursosaltos 1 minEls propers dissabte i diumenge les instal·lacions del Reial Club de Polo de Barcelona acolliran el I Concurs de Salts Solidari destinat a recaptar fons per Cavalcant la Vida.

Seleccionats per al clinic de CCE Ponis

Concurso Completo de Equitación AHEls dies 23 i 24 d'aquest mes, tindrà lloc al Centre d'Equitació del Penedes el clínic de CCE convocat per la comissió de la disciplina i que serà impartit per Albert Hermoso

Torna la lliga de DC amb Ponis

36176319 1859724334089504 1520745987054764032 oLa Federació Catalana d'Hípica ha decidit tornar a posar en marxa la "Lliga de Doma Clàssica amb Ponis" per a aquest any 2019.

Clinics ponis doma clàssica

dcsaludoLa comissió de doma juntament amb el departament tècnic de la FCH amb la intenció d'ajudar a millorar resultats, han aprovat la celebració de tres clínics d'assessorament i seguiment per als genets interessats.

Nous reglaments i reprises de ponis

poniswebL'apartat de ponis de la web té un nou format per poder consultar fàcilment els reglaments i reprises per disciplina.

Prem AQUÍ per entrar

AVIS IMPORTANT - PONIS

article Ya se conocen a los medallistas del Campeonato de Cataluna de Ponis 18 5af99e3e3712cEn el CSTP- Trofeu de ponis FCH: Per un problema informàtic a l'avançament de programa del concurs de Ponis que es celebrarà els dies 17 i 18 de novembre al CET, consta que dissabte hi ha menys proves que diumenge.

Nou flyer Lliga Ponis DC

logo liga de ponis 2019A continuació us deixem un resum dels reglaments de la lliga, així com el calendari

Ja està en marxa la Lliga de Ponis DC 2019

poni 3Al Club Hípic Vidreres es donarà, aquest cap de setmana, el tret de sortida a la lliga de ponis 2019, amb la celebració del primer dels vint concursos de DC puntuables, programats per a aquest any.

Medalla d’argent per Núria Gili i "Bergs Sep09-45" en Ponis B

nuria gili plata 2018Diumenge la disciplina de Salts va posar fi a una setmana de competició dels Campionats d'Espanya de Ponis al CECYL, a Segòvia, disputant també les finals de les complementàries "Copa d'Espanya"