Hyundai Motor España recolza una iniciativa social a Aiguaviva a través de Fornells Motor

Pinteno HundayHyundai Motor Espanya presenta "Tan gran com vulguis ser", una iniciativa social per premiar les persones que a través de petits gestos aconsegueixen millorar la vida d’altres. El projecte s’emmarca dins la campanya del Nou Hyundai i10.

Seminari per Jutges Nacionals de DC Adaptada

curso territorial DCEl Comitè Tècnic Nacional de Jutges, en col·laboració amb la Direcció Tècnica d'Hípica Adaptada de la Reial Federació Hípica Espanyola, convoca un Seminari d'Actualització per a Jutges Nacionals de Doma Clàssica Adaptada

Atenció interessats en la Doma Adaptada !

doma adaptadaLa FCH ha estat seleccionada per formar part del projecte de "Desenvolupament Nacional d'Estructures Esportives de Doma Clàssica Adaptada" que impulsa la RFHE.

Presentació de la primera cadira de doma adaptada a Espanya

Silla Raul PintenoEl passat 30 de maig, el Club Hípic Raúl Pinteño d'Aiguaviva, va acollir la presentació del primer prototip de cadira de Doma Clàssica adaptada que es fabrica a Espanya.

Èxit catala al Campionat d'Espanya de Doma Adaptada

Cto-Esp-Doma-Adaptada-19 Del 31 de maig al 3 de juny de 2018 va tenir lloc el Campionat d'Espanya de Doma Adaptada que es va celebrar conjuntament amb el de Doma Clàssica.

Beatriz Ferrer-Salat i "Delgado" Campions d'Espanya de Doma (2)

Beatriz-Ferrer-Salat-DELGADO Va finalitzar en el Centro Ecuestre Castilla y Leon de Segòvia el Campionat d'Espanya de Doma Clàssica i Adaptada 2019, amb un or i quatre podis per a la nostra delegació.

Projecte FEI Solidarity

IMG5856 Durant els dies 21 i 22 de juliol, va tenir lloc la primera convocatòria del "Projecte de Desenvolupament Nacional d'Estructures Esportives: Doma Adaptada"

Jornada de Doma adaptada a Raul Pinteño

ONCE-1 El passat 20 de maig de 2018 Club Hípic Raúl Pinteño, va organitzar una activitat per a afiliats a l’ONCE d'iniciació a la Doma adaptada per a persones invidents i amb deficiències visuals.