Taller grauït d'inclusió a l'hípica

• Categoría: Paraeqüestre

Screenshot 2024 04 25 at 14.32.29La inclusió a l'esport hípic és essencial per a fomentar valors com la diversitat, la igualtat i el respecte. A més, amplia les oportunitats de creixement i aprenentatge per a tots els membres d'un club hípic.

Carla Onrubia i Fuerstenau, camí al Campionat d'Europa

• Categoría: Paraeqüestre

carla onrubia y fuerstenauLa RFHE ha publicat el llistat de binomis seleccionats per a participar al Campionat d'Europa de Doma Paralímpica 2023, i la nostra amazona Carla Onrubia està entre ells.

Jornades de Doma Adaptada

• Categoría: Paraeqüestre

JDA 6El proppassat cap de setmana del 5 al 7 dels corrents, al Club Hípic Raúl Pinteño a la Finca Can Garrofa d’Aiguaviva-Girona varen tenir lloc unes Jornades de Hipica Adaptada sota el lema “De la teràpia a l’esport”,

Junts per desenvolupar projectes d'inclusió social

• Categoría: Paraeqüestre

fch cruyff acuerdoLa Federació Catalana d'Hípica i la Fundació Cruyff han establert una col·laboració amb l'objectiu d'enfortir i fomentar el desenvolupament de la Doma Paralímpica a Catalunya.

Seminari de Doma Adaptada per a jutges

• Categoría: Paraeqüestre

17538 1Dimarts 13 de juny a les 18h en Raul Pinteño, vocal de doma paralímpica de la FCH, realitzarà un seminari d'aquesta disciplina orientat a jutges.

Jornades d'Hípica Adaptada

• Categoría: Paraeqüestre

Jornadas de Doma Adaptada Cat 2021 page 0001El Club Hípic Raul Pinteño, amb el suport de CRUYFF Fundation, MON de PRA Group i la FCH, organitza a les seves instal·lacions els dies 5, 6 i 7 de novembre, unes jornades de portes obertes per donar a conèixer la disciplina.

“El meu cavall, Fuerstenau, i jo hem tingut feeling des de el principi”

• Categoría: Paraeqüestre

carla onrubia amb fuerstenauAquesta setmana, la nostra amazona Carla Onrubia i la seva entrenadora, Laia Barranco han estat protagonistes del programa "Més que Esport" de Ràdio 4.

Premis Inclusius de l'Esport Català

• Categoría: Paraeqüestre

Premios Raul Pinteno1El passat 1 de desembre de 2021 el Club Hípic Raúl Pinteño va ser guardonat a la Gala dels III Premis Inclusius de l'Esport Català, impulsats per @onatfundation amb el suport de la SGEAF.

Hyundai Motor España recolza una iniciativa social a Aiguaviva a través de Fornells Motor

• Categoría: Paraeqüestre

Pinteno HundayHyundai Motor Espanya presenta "Tan gran com vulguis ser", una iniciativa social per premiar les persones que a través de petits gestos aconsegueixen millorar la vida d’altres. El projecte s’emmarca dins la campanya del Nou Hyundai i10.