“L'objectiu és guanyar el mundial, que és l'únic que em queda” Gil Carbonés

gil carbonesAquesta setmana, en Guillem Tañà i Gil Carbonés han estat els protagonistes al programa de ràdio 'Més que esport' de Ràdio4.

Aquest programa vol ser una altra manera de gaudir de l'esport i expliquen als oients històries i fites esportives que habitualment no tenen cabuda en els programes o informatius d'actualitat esportiva.

Per això el programa inclou entrevistes amb esportistes anònims que tenen una història humana al darrera; amb ex esportistes professionals per conèixer com és la seva vida desprès de l'esport així com un recorregut per la geografia catalana, els seus pobles i la seva gent, amb l'esport com a excusa, entre d'altres coses.

En aquesta entrevista amb Marga Lluch, tots dos ens guien en un viatge pel temps, explicant-nos com han viscut el desenvolupament del Horseball a Catalunya des dels seus inicis, en els quals només hi havia dos equips, fins ara, en els quals la majoria de jugadors de la selecció nacional són catalans.

Escolta l'entrevista aquí