Quinzena jornada de la Lliga Catalana de Horseball

ceec playing 15 JornadaLa 15ª jornada de la Lliga Catalana de Horseball es va dur a terme el passat 1 de maig a les instal·lacions del CH Banyoles. Una jornada que es va executar sense cap contratemps, on tots varen gaudir de bon horseball.

Les primeres a jugar van ser les jugadores de la categoria 1a Femenina. Dues semifinals que ens donarien els equips de la final. La primera era entre el CEEC i el Malla. Un partit intens amb una primera part molt igualada que acabava amb empat al marcador. No va ser fins als minuts finals que el Malla va aconseguir un petit avantatge de dos gols per fer-se amb la victòria per 7 gols a 5. Per últim, l'equip d'Esparreguera es va veure les cares amb l'equip de les Alforges. Un partit que va servir per consolidar l'equip d’Alforges, que va saber controlar el duel i endur-se el passi a la final, obtenint la victòria per 3 gols a 12. Així doncs, el Malla i l’Alforges es veuran les cares en la final de 1a Femení.

Després d’aquestes dues semifinals, dues més de la categoria sub-14. La primera d’elles un, derbi entre el HB Banyoles i l’equip d’Alforges. Un partit amb un gran joc per ambdós equips que finalment es va decantar pel HB Banyoles, que va aconseguir la victòria i la primera plaça a la final, guanyant per 8 gols a 5. La segona semifinal la van jugar El Serrat de Moià i el CEEC de Cardedeu. Un excel·lent joc dels de Moià, no va deixar opcions al CEEC que es va veure superat per 12 gols a 5 al marcador. Amb aquests resultats, El Serrat i el HB Banyoles lluitaran per aconseguir l’or.

Era l'hora de la categoria 2a Mixta. Per començar, un triangular que ens donaria el 5è, 6è i 7è classificats. Els primers a jugar van ser l’Equinova i un jove equip d’Esparreguera. Uns bons 10 minuts que van acabar amb un 2 a 1 al marcador a favor de l’Equinova. Seguidament El Serrat B i l’Esparreguera. Un duel lluitat per les dues bandes que va acabar amb un 4 a 2 pels del Serrat. Per acabar el triangular, l’Equinova jugava contra El Serrat B, equip que va aconseguir imposar-se al marcador per 4 gols a 3. Així doncs, el Serrat B es feia amb el 5è lloc de la categoria, l’Equinova amb el 6è i l’Esparreguera amb el 7è. Seguit d’aquest, les dues semifinals. Per començar, el HB Banyoles es va enfrontar a l’Alforges B de Camós. No va ser fins al començament de la segona part, que l’equip de HB Banyoles va saber agafar avantatge al marcador, mantenint-lo fins al final, guanyant el partit i el passi a la final per 10 gols a 3. La segona Semifinal la van jugar l’equip de El Serrat A, i l’Alforges A. Un duel bonic de veure i molt lluitat pels dos cantons, que finalment es va decantar pel Alforges que guanyava per l’ajustat resultat de 6 gols a 7. Així doncs, l’Alforges A i el HB Banyoles es veuran les cares per aconseguir el glaó més alt.

A continuació un partit de Sub10 entre el Hípic Club GT i l’Equinova. Un partit molt entretingut que va acabar amb el resultat de 7 gols a 3 a favor del GT.

hb 4

Per finalitzar la jornada, un duel de la categoria 2a Femenina. Les noies del Malla i les de La Saga. Partit molt lluitat per tots dos equips que finalment va acabar amb empat 6 a 6 al marcador.