Cinquena jornada Lliga Catalana de Horseball

E271A72B 32C7 4644 A120 BEE95AC87376La cinquena jornada de la lliga catalana, va començar marcada per la suspensió de quatre partits a causa de la Covid.

Així doncs, la jornada celebrada al Club Hípic Esparreguera el passat diumenge 12 de desembre, amb les categories formatives com a protagonistes, va ser curta però intensa.

La jornada va començar amb quatre partits de la categoria Sub14. El primer d’ells va acabar amb un empat al marcador de 5 a 5, després d’un apassionant partit entre dos clubs del Pla de l’Estany, el HB Banyoles i l’Alforges. En el segon partit l’equip del CEEC va saber controlar el partit en tot moment imposant-se al Malla per 5 gols a 1. En el tercer, era el torn de l’equip local, l’Esparraguera, que tot i fer un bon partit jugant només amb tres jugadors, es va veure superat pel Serrat de Moià pel resultat de 8 gols a 4. L’últim partit de la categoria el jugaven l’Equillet A contra l’Equillet B, un partit que va destacar per les ganes i el bon ambient entre les jugadores del mateix club i que va acabar emportant-se l’Equillet A per 5 gols a 3.

Aquests partits van anar procedits per dos duels de la categoria dels més petits, els Sub10. El club Equinova que jugava el seu segon partit després de debutar aquest mateix any, es va veure superat pel Club Hípic GT per un clar 10 a 1. En el segon partit els jugadors d’Equillet ho van donar tot, però no van tenir res a fer amb l’excel·lent joc del Alforges, que tot i jugar amb només tres jugadores es va endur el duel per 8 a 3.

La jornada va acabar amb un últim partit de la categoria sub12 B que enfrontava El Serrat contra l’Equillet B. Després d’una ajustada primera part on qualsevol dels dos equips es podia endur la victòria, els de Moià van agafar el control del partit, escapant-se en el marcador i deixant un resultat final d’ 11 gols a 5.

Aquesta jornada hem pogut veure que el futur del Horseball Català està assegurat i que aquests nens i nenes, tenen molt a demostrar.