VIII Gala dels Premis Horseball Catalunya

DSC8884-mines El dissabte passat, 18 de gener,  va tenir lloc la VIII Gala dels premis Horseball Catalunya, a la Vila dels Masramon de Gurb.

Aquesta cerimònia vol premiar i reconèixer a les jugadores i jugadors de Horseball, entrenadors i àrbitres que han obtingut èxits tant a nivell nacional com internacional, i també per donar les gràcies als clubs i totes aquelles persones que desinteressadament treballen per millorar cada dia aquest esport.

L’acte va comptar amb la presència del Sr. Pere Vilà, representant de l’esport a la província de Barcelona; el Sr. Titi Roca, regidor d’Esport de l’Ajuntament de Vic; el Sr. Albert Prado, Conseller delegat d’esports del Consell Comarcal d’Osona; el Sr. Raimon Miret, vicepresident de la Federació Catalana d’Hípica; el Sr. Francesc Puy, vocal de Horseball de la Federació Catalana d’Hípica, Director de la Liga Nacional i assessor jurídic de la Federació Internacional de Horseball (FIHB).

L’acte va començar amb les paraules del Ramon Fatjó, president de l’associació Horseball Catalunya i vocal de la Federació Catalana d’Hípica.

Es van repartir diferents guardons en referència a les diverses competicions disputades durant l’any 2019.

Premis als esportistes reconeguts al World Horseball Ranking

gala horseball

Premis Horseball Catalunya: la Federació Catalana d’Hípica i l’Associació

Horseball Catalunya va voler premiar a tots els clubs i les persones que els formen per la seva feina incondicional fent que la qualitat del Horseball augmenti cada dia.

• Club Alforges Centre Eqüestre Camós,
  • Club d’Equitació Esportiva Cardedeu
  • Club Hípic Banyoles
  • Club Hípic Can Costa
  • Club Hípic Esparreguera
  • Club Hípica El Serrat de Moià
  • Club Horseball La Garrotxa
  • Hípic Club GT de Vic,
  • Hípica West-Fork De Reus
  • Horseball Malla Club
  • Camprodon
  • La Saga
  • Club Equillet

Premis de reconeixement als èxits aconseguits

En campionats internacionals, els jugadors seleccionats amb la selecció espanyola:

• Per l’obtenció de la medalla de Plata al Campionat d’Europa a Sub16
  • Per l’obtenció de la medalla d’Or al Campionat d’Europa a Sub21
  • Per l’obtenció de la medalla de Bronze al Campionat d’Europa Femení
  • Per l’obtenció de la medall d’Or i Trofeu Fair Play al Campionat d’Europa Pro Elit.
  • Per l’obtenció de la Medalla d’Or al Campionat d’Europa Femení

En campionats internacionals i campionats d’Espanya, per clubs:

• A Les Alforjes. Per l’obtenció de la Copa i Medalla d’Or al XI Open Alforges-UCJC Sub16 (Madrid), la medall d’Or al Campionat d’Espanya Sub 16 (Pamplona) i Medalla d’Or a la Champions League Sub 16 2019(La Mans).
  • Al Mallla. Per l’obtenció de la Copa i Medalla de Plata al XI Open Alforges-UCJC Sub16 (Madrid), la Medalla de Plata al Campionat d’Espanya Sub 16 (Pamplona)
  • Al CEEC Per la Copa i Medalla de Planta a la I Lliga Mediterrània Sub 16 2019, i la Medalla de Bronze a la Champions League Sub 16 de clubs 2019.
  • Al CEEC Per l’obtenció de la Copa i Medalla d’Or al Campionat d’Espanya Femení, i la Medalla de Bronze a la Champions League de Clubs Femení 2019.
  • A Les Alforges. Per l’obtenció de la Copa i Medalla de Plata al XI Open Alforges-UCJC Femení
  • A El Serrat. Per la Medalla de Plata al Campionat d’Espanya Femení
  • Club Hípic Banyoles. Per la Copa i Medalla d’Or a la I Lliga Mediterrània 2019, i la Medalla d’Or a la Champions League Femení 2019.
  • Les Alforges. Per l’obtenció de la Medalla de Bronze al XI Open Alforges-UCJC Elit 2019, i la Medalla de Bronze al Campionat d’Espanya d’Elit.
  • Club GT. Per la Medalla de Bronze a la I Lliga Mediterrània Elit 2019, i el Trofeu Fair Play.
  • Malla Per la Medalla de Plata a XI Open Alforges-UCJC Elit i la Medalla de Plata al Campionat d’Espanya de Clubs Elit.
  • El Serrat. Per la Medalla d’Or al XI Open Alforges-UCJC Elit, la Medalla d’Or al Campionat d’Espanya de Clubs Elit, i Medalla de Plata a la Champions League Elit 2019.
  • CEEC Per la Medalla d’Or a la I Lliga Mediterrània Elit 2019.

En campionats internacionals, on els jugadors han participat amb les seleccions catalanes:

INTERNACIONAL SAINT GEORGES D’ORQUES

• Selecció catalana Poussins. Per la Medalla de Plata
  • Selecció catalana Sub 12. Per la Medalla de Plata
  • Selecció catalana Sub 14. Per la Medalla de Plata
  • Selecció catalana Sub 16. Per la Medalla de Bronze
  • Selecció catalana Sub 21. Per la Medalla d’Or

Premis Pilota de Horseball al millor èxit esportiu.

La Pilota Horseball Formacions reconeix el treball constant que culmina amb un bon assoliment de resultats. Es van entregar 4 Pilotes de Horseball Formacions:

Pilota 1: Les Alforges Sub 16 per la Medalla d’Or a la Champions League

Pilota 2: Club Horseball Banyoles Femení per la Medalla d’Or a la Champions League.

Pilota 3: Selecció Espanyola Sub 21 per la Medalla d’Or a la Champions League.

Pilota 4: Selecció Espanyola Absoluta, per la Medalla d’Or i Fair Play al campionat europeu.

Pilotes Horseball Individuals:

Pilota 1: Gil Carbonés, de Malla.

Pilota 2: Francesc Puy de Obanos, del Club Horseball Banyoles

Premis Pilota Jove, per joves promeses de menys de 16 anys.

Pilota Jove 1: Elena Gerrero Cañellas, del CEEC.

Pilota Jove 1: Saüc Vilà Gil, de Les Alforges.

Va cloure l’acte de lliurament dels premis un parlament del Sr. Josep M. Roca, regidor d’esport de l’Ajuntament de Vic. A continuació es va donar pas al sopar de festa.

Font: Horseball Catalunya  -  Fotos: Berta Barnils

DSC8884-mines