Resultats de la 19a jornada de la Lliga Catalana

61602797660726554355634950690053191892992n-minAhir diumenge 27 de maig es va disputar la 19a jornada de la lliga catalana de Horseball. L’Hípica Les Deus va ser la seu d’aquesta jornada que va comptar amb partits de les categories Sub 10, Sub 12, Sub 14 i Sèniors.

En la categoria Sub 10 el Banyoles va imposar-se a l’Equillet A per 7 a 4. El Serrat va guanyar per la mínima al Camprodon, 6 a 5. Contundent victòria de l’Alforges Camós sobre l’Equillet 12 a 3. Es va produir un empat 5 a 5 entre l’Esparreguera i el GT; i el partit entre el CEEC i Can Costa va acabar un una victòria amplíssima 8 a 0 dels de Cardedeu.

En la categoria Sub 12, àmplia victòria de l’Alforges Camós sobre l’Equillet per 9 a 3. Per la seva part, el Garrotxa va imposar-se clarament sobre el Banyoles 9 a 5; el CEEC A va guanyar còmodament 8 a 6 al Camprodon i El Serrat va vèncer l’Equillet per 7 a 4.

En l’únic partit de la categoria Sub 14 l’Alforges Camós A va aconseguir una victòria implacable sobre el Banyoles, 9 a 1.

En la categoria de Sèniors Mixt, aquesta ha estat la darrera jornada. Es van disputar un total de 5 partits. El Malla B va guanyar el Garrotxa 9 a 5. L’Alforges Camós B s’imposà a l’Esparreguera 8 a 5. L’HB Banyoles va guanyar el GT 8 a 6; El Serrat va guanyar per la mínima a l’Alforges Camós A per 6 a 5 i el Malla A va guanyar contundentment el CEEC per 13 a 6.

Malla A, campió de la categoria Sèniors

Així doncs, al final del campionat el Malla A n’ha resultat guanyador amb un total de 8 punts. La segona posició ha estat per El Serrat, amb 7 punts i en el tercer lloc de la classificació hi ha quedat l’Alforges Camós A amb 6 punts.

Falta una sola jornada pel final de la Lliga

El final de la Lliga Catalana serà el dissabte 8 de juny a l’Hípic Club GT de Folgueroles.

El cap de setmana vinent, hi ha una pausa perquè es disputen els clínics de preselecció de les seleccions espanyoles a l’Hípica Les Deus de Banyoles.

61602797660726554355634950690053191892992n-min
615544986607262510223312146307509860696064n-min