Es va jugar la 18a jornada de la Lliga Catalana

605353216565379681078268350955988810989568oAhir 19 de maig es va disputar la 18a jornada de la lliga catalana de Horseball.

L’Hípic GT de Folgueroles va acollir aquesta jornada que va comptar amb partits de les categories Sub 12, Sub 14, Sub 16. 2a Femení i 3a Mixt.

En la categoria Sub 12 el Garrotxa va guanyar contundentment a l’Equillet 13-3. L’Esparraguera es va imposar al CEEC B 9 a 4; el GT A va guanyar molt ajustat el West-Fort, 9 a 8 i El GT B va vèncer El Serrat 9 a 6.

En la categoria Sub 14 l’Alforges Camós A ha guanyat 11-3 el CCEC; l’Alforges Camós B s’ha imposat a Banyoles 5 a 3 i El Serrat i l’Esparraguera han empatat a 4.

En categoria Sub 16 contundent victòria del CEEC Cardedeu sobre l’Esparraguera 8 a 4; l’Alforges Camós s’ha imposat 11 a 7 a El Serrat i el GT A ha guanyat 9 a 4 el Malla.

Quant a la categoria Femení 2a, gran victòria del Banyoles HB sobre el GT per 9 a 1; el CEEC Cardedeu, per la seva part va imposar-se a l’Alforges Camós per 9 a 5.

En la categoria de Tercera Mixt es van disputar dos partits. El Banyoles va vèncer 8 a 5 a El Serrat i el CEEC es va imposar 9 a 2 a l’Esparraguera.

Recta final de la Lliga

A hores d’ara l’única categoria que ja té campiones és el Femení Elit, que ja ha acabat la competició, resultant guanyadores l’equip del Banyoles HB, amb un total de 12 punts i un gol average de 12 gols; 2a posició per El Serrat de Moià amb 9 punts i la tercera pel CEEC de Cardedeu.

Per la resta de categories, i a falta de 2 jornades per a que s’acabi la Lliga Catalana, no hi ha encara res decidit, doncs els equips van força igualats, i tot dependrà dels resultats d’aquests últims partits. En categoria Sub 10 el campionat se l’endurà l’Alforges Camós, però hi haurà una lluita aferrissada pel segon lloc a disputar entre el Camprodon i el CEEC. En la categoria de Sub 12 s’ha imposat amb molta superioritat el GT B, amb 8 punts més que els segon classificat. El segon i tercer lloc de la classificació se’l disputaran el Garrotxa, el CEEC i el Banyoles.

L’ Alforges Camós A ho té molt bé per emportar-se el primer lloc de la categoria Sub 14. La lluita serà entre el CEEC i l’Esparraguera pel segon lloc. Pel que fa al Sub 16, en aquest moment estan jugant el play off i tenen possibilitats tant el primer com el segon classificats de la taula en aquest moment, que son el CEEC i El Serrat. I per últim, en la categoria de Sèniors Mixt continuen tenint opcions per guanyar 3 equips: l’Alforges Camós A, el Malla A i El Serrat.

Així doncs, s’apropa un final de lliga molt emocionant amb uns equips de molt nivell lluitant fins la darrera jornada

611697626565375081078722815440677020631040o
609026406565373314412231822497865147088896o