Celebradas les jornades 6 i 7 de la Lliga Mediterrània

PHOTO-2019-03-10-09-38-54Aquest cap de setmana ha tingut lloc la 3ª etapa doble de la Lliga Mediterrània de Horseball, a la vila françesa de St. George d´Orques, a l'hípica E.S.G.O. (Equitation St George Orques).

El dissabte els partits van començar amb normalitat a les 12h fins a les 17h aproximadament, on es van jugar 7 partits entre les tres categories : -Sub 16, -Femení Elit i Elit Mixte; on van participar equips de Espanya/ Catalunya, Italia i França que era la amfitriona.

El diumenge en canvi els partits van arrencar a les 10 h fins a les 15 h on va destacar en categoria Sub 16 l´ajustat 5-5 del CEEC de Cardedeu contra Il Circolo Di Novi Italià.També en Femení la superioritat del HB Banyoles enfront el Sharkirias  de Madrid que va acabar amb un 10-1 pels gironins. També destacar en categoria Pro-Elit el contundent 0-11 que l´equip Francès de Les Elfes va rebre del CEEC de Cardedeu.

Tot acompanyat de bon temps, molt bon companyerisme i destacar també la bona organització i coordinació del club Francès, i el gran esforç de tots els clubs Italians i Catalans tenint en compte el desplaçament de 16 equips a la ciutat Francesa.

Font: Horseball Catalunya

Sub galleries