VI Gala premis Horseball Catalunya

HORSEBALL CARTELL 2017 A4Aquest dissabte 24 de febrer, a partir de les vuit del vespre, al restaurant de la Deu d’Olot, se celebrarà la VI Gala dels Premis Horseball Catalunya.

Un acte que vol premiar i reconèixer a les jugadores i jugadors de horseball, entrenadors i àrbitres que han obtingut èxits en l’àmbit internacional i de Campionats d'Espanya i també per donar les gràcies als clubs i a totes aquelles persones que col·laboren sempre per millorar

Aquesta temporada en 5 tornejos internacionals i el campionat d’Espanya s’han aconseguit 34 medalles; de les quals 13 Ors, 14 Plates, 3 Bronzes i 4 Fair-plays; i al quadre d’honor del WHR (World Horseball Ranking) de 23 pocions, 13 són de jugadors, cavalls, clubs o àrbitres catalans. I, per primera vegada a la història, la selecció espanyola, formada plenament per jugadors catalans, ha derrotat a la selecció absoluta francesa. Tot això, situa el Horseball català, com una potencia mundial en aquest esport.

Els premis s’establiran en 4 categories:

PREMIS DE RECONEIXEMENT WORLD HORSEBALL RANKING: L'Associació Horseball Catalunya i la Federació Catalana d'Hípica volen reconèixer a aquelles jugadores i jugadors, clubs, cavalls, entrenador i àrbitre, que en aquest 2017 han format part del Quadre d'Honor del World Horseball Ranking. Un any més el horseball de casa nostra, està representat en els llocs d’honor del World Horseball Ranking. Entre els jugadors i jugadores, cavalls, entrenadors i clubs més destacats del món, trobem representació del horseball català, fet que el consolida com a una de les potències mundials en aquest esport.

PREMIS HORSEBALL CATALUNYA: van destinats a totes les persones que formen part dels clubs que actualment participen en la Lliga Catalana de Horseball i que amb la seva dedicació i esforç fan possible el dia a dia d'aquest esport i que el horseball, sigui a casa nostra, cada dia més gran.

PREMIS DE RECONEIXAMENT ALS ÈXITS ESPORTIUS: S’atorguen a totes aquelles jugadores o jugadors catalans, persones entrenadors i d’arbitratge que durant el darrer any han obtingut èxits esportius en l’àmbit internacional i en els campionats d’Espanya.

PREMIS PILOTA DE HORSEBALL AL MILLOR ÈXIT ESPORTIU: destinat als joves de categories de menys de 16 anys que han destacat per haver obtingut algun èxit esportiu, d’actitud o de valors en el darrer any. L’Associació Horseball Catalunya i la Federació Catalana d’Hípica volen que aquest premi serveixi d’estímul i motivació per afrontar el pas a les màximes categories.