Clinic d'Enganxes

enganchesLa vocalia d'enganxes de la Federació Catalana d'Hípica, convoca un clinic que es realitzarà els dies 25, 26 i 27 de juny 2021

Com a ponent assistirà el Sr. Edouard Nenoit Simonet genet internacional d’Enganxes amb medalles de plata individual i bronze per equips al Campionats del món d’Enganxes al 2017, i medalla de bronze individual i per equips als FEI World Equestrian games Tryon de 2018.

Els interessats han d'enviar a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo., el full de sol·licitud degudament emplenat com a preinscripció, abans del 15 de juny.  Un cop tinguem el numero tancat d'assistents, ens posarem en contacte amb els preinscrits per fer el pagament del curs.

Informació clinic i full d'inscripció