Celebrat el concurs d'enganxes a L’Estartit

indoor 13 septiembreA la pista de la FCH de l'Estartit es va celebrar el passat diumenge una prova combinada de doma i cons, així com una prova indoor per troncs i llimoneres.

En la prova Indoor Pere Lloveras i Duna Isern amb "Dragona" van guanyar en llimoneres. En Troncs van participar Joan Freixedes i Jose Carrasquilla amb "Larosuk" i "Napoleon" mentre que en Quartes ho feien Javier Montforte i Miguel Gil / Alfons Sabate amb els cavalls "Notario / Imperioso" i "Legendario / Novato".

Pel que fa a la prova de doma i cons la llimonera tirada per "Lex" i conduïda per Alfons Sabate i Albert López va ser la millor de la Reprise 3, mentre que Pere Lloveras i Duna Isern amb "Dragona" van ser els que van realitzar millor la Reprise 3B HP1. Joan Freixedes i Jose Carrasquilla amb "Larosuk" i "Napoleon" van realitzar la Reprise 3B HP2 4 per Troncs i Ramon i Carla Resclosa van realitzar la Reprise 3 portant enganxats a Nuca de la B" i “Nadia de la B ". En Quartes Javier Montforte i Miguel Gil / Alfons Sabate amb els cavalls "Notario / Imperioso" i "Legendario / Novato" van realitzar la Reprise 3B HP2 4