Èxit de participació a Mas Paguina

mas paguina 1 abrilUn bon nombre de cotxes es van donar cita el diumenge de Pasqua, per participar en els concursos d'enganxes de doma i indoor, organitzat pel Club Hípic Estartit-Torroella de Montgrí.

En el concurs de doma, Carla Resclosa acompanyada de Ramon Resclosa com a Groom, va realitzar una bona reprise 3 portant enganxat al seu poni "Estel". Els cotxers Josep i Joan Salvi,  tots dos acompanyats per Nuria Olivé com a Groom, van ocupar la primera i segona posició respectivament, i a la Reprise 3 per Llimoneres. Jordi Sureda i Jordi Poch van ser tercers.

A la Reprise 3B les tres primeres posicions van ser per a Jordi Castello i Àngel Codina amb "Zendo", Cristina i Joan Freixedes tirats per "Cosmopolit 4" i Pere Lloveras amb Max Monraba amb "Dragona IV". La quarta tirada per "Maestoso Majki", "Fricz", Siglavy Capriola "i" Szultan "conduïda per Alex Pujadas i Miquel Ortilles com groom van realitzar una magnífica reprise 11.

Referent a l'Indoor ,a la categoria de Llimoneres, la primera posició va ser per a Jordi Castello i Àngel Codina que portaven enganxat a "Zendo", Jordi Sureda amb Jordi Poch i "Flasch" van ser segons i Anselm Roig acompanyat de Jordi Batista amb "Noi" van finalitzar tercers .  Un únic cotxe va participar en la categoria de troncs i va ser el format per Martí Girones com cotxer i Narcís Teixidor com a groom, tirats per "Dilan III" i "Fuego"