Platja d'Aro acollirà el Campionat de Catalunya de Trec Enganxat

image0031Tronc, Llimonera i Junior són les tres categories que formaran part del Campionat de Catalunya 2017 que tindrà lloc aquest cap de setmana a Platja d'Aro.

La reunió prèvia i el sorteig dels dorsals es realitzarà a les 9:00 h de dissabte 4, a continuació es procedirà a l'entrada a la sala de mapes i al control dels equips per poder iniciar la Prova d'Orientació (POR) a les 11:00 h, un cop finalitzada aquesta serà el torn de la Prova d'Aires (PAR). A les 10:00 h de diumenge 5, els participants es donaran cita per realitzar el reconeixement del recorregut de la Prova de Terreny Variable (PTV). La naturalesa del terreny és de sorra, amb obstacles naturals i amb una longitud de recorregut d'aproximadament 20 quilòmetres.

El jurat estarà format per Gill Tibble com a president, Ricart Montfort com a delegat federatiu i Maria Deulofeu serà la cap de pista.