I Prova Marató d'Enganxes a la pista de la FCH

maraton enganches septiembreEl Club Hípic Estartit, organitza la I Marató d'Enganxes, categoria territorial 0 *, per Quartes, Troncs i Llimoneres, que tindrà lloc a la pista de la FCH situada a l'Estartit.

La marató està dividida en tres fases, començant per la Fase A d'aire lliure en la qual s'haurà de recórrer una distància de 4.800 m,  a una velocitat màxima de 14 km / h, sobre una superfície de terreny variable sense obstacles. A continuació s'hauran de completar els 1.000 m  de la fase Transfer sense poder superar els 5 km / h ja que s’han de fer al pas, la naturalesa del terreny és agrícola compactada sense obstacles, i finalment la Fase B d'aire lliure en la qual els participants es trobaran amb sis obstacles al llarg dels 6.000 m del recorregut en un terreny variable en el qual no podran superar la velocitat de 14 km / h.

La prova començarà el diumenge 17 a les 10:30 h, després d'haver-se celebrat la reunió tècnica. El jurat estarà presidit per Juan Esteve Ribelles acompanyat per Esteve Bas com a vocal. Manuel de Sostoa serà el representant de la FCH.