Bàscara acull el Campionat de Catalunya d ‘Enganxes 2016

troncoEl Club d ‘Enganxes de les Comarques de Girona organitza el proper cap de setmana a l'Hipòdrom de Bàscara el Campionat de Catalunya d'Enganxes.

Quatre categories formaran part del Campionat que seran les corresponents a Open, Junior, Llimonera i Tronc. Divendres 14 a la tarda s'efectuarà la inspecció del recorregut. Les proves de Doma i Manejabilitat es realitzaran el dissabte deixant per al diumenge la Marató que estarà dividida en tres fases. La Fase A tindrà una longitud de 4.000 m, Fase T 1.000 m i Fase E de 7.500 m, la sortida està prevista a les 11:00 h.

El Jurat estarà format per Juan Esteve com a president, Adrià Tauler i Maria Deulofeu com a vocals, Manel de Sostoa assumirà les tasques de delegat federatiu.