Albert Hermoso guanya la seva sisena Copa del Rei de CCE

AlbertHermosoCopaReyDissabte 12 de novembre, hem gaudit d´una de les cites més emblemàtiques del calendari hípic, que és la Copa de S.M. el Rei de Concurs Complet i que s’ha celebrat a la Finca El Quedamdo, a Àvila.

No ha faltat emoció aquest CCN3* que decidia el posseïdor de la prea Copa i que ha comptat amb la participació de deu grans binomis de la disciplina.

Disputada la doma i el salt al començament de la jornada i a falta només del cros, les tres primeres posicions estaven dirigides a Albert Hermoso Farràs amb les seves dues muntures i a Carlos Díaz Fernández, que ha lluitat fins al final per revalidar el títol que va obtenir el passat any 2021.

Com sol passar el cros és decisiu i una badada d'Albert Hermoso en el recorregut el deixava fora de la classificació amb “Quilate”, però amb “Keenabout Wonderlanz Z” era insuperable en el seu resultat i mantenint el primer lloc després d'executar les tres proves, sumava un 26,9 que li donava la victòria i la sisena Copa del Rei.

La segona posició ha estat Carlos Díaz Fernández amb el seu irreprotxable Taratge CP, que ha obtingut una puntuació de 27,7 lluitant fins a l'últim moment amb una gran actuació. David Becerra Montesinos, ha completat aquest pòdium de vencedors amb “Jamiro” i sumant un total de 41,3 punts.

Foto: Ociocaballo