Celebrat CCET1* a Les Tanques

61634155 2485267451504532 4546976799900303360 nCelebrat amb èxit el concurs de complet territorial 1*, previst per al cap de setmana en  el Centre d’Equitació Les Tanques de Viladecans.

Aquest concurs ha servit a la vocalia de la disciplina per a acabar d'elaborar la llista de convocats que assistiran a la tecnificació del pròxim cap de setmana.

En Nivell 1* van participar Alex Zobel amb “Nairobi Vd Roshoeve C” i Diego Caccin amb “Pineda Jr”, aconseguint un millor resultat el primer. Sonia Martin muntant a “Bouffon du Roy” va ser la guanyadora de Nivell 60, seguida de Julia Artigas amb “Hali’S Brendy” i Anna Burjons amb “Pax” segona i tercera respectivament.

En Nivell 80 la victòria va ser per a Daniel Muñoz muntant a ”Nabil Lb”, segona posició per a Viktoria Georgieva Dimitrova amb “Ibera Pomes” i tercera va ser Carla Pérez amb “Zorro”. La classificació de Nivell 90 va estar encapçalada per Hodei Lozano i “Iplot T”, Mario Nicolas Garrido amb “Deja Vu De Revel Ie” va ser segon i Ariadna Benaigues amb “Sharika” va finalitzar tercera.