El Penedès celebrarà un concurs de complet

Penedes 23 mayoLes instal·lacions de Centre d'Equitació del Penedes a Font-Rubi, Barcelona, acolliran el proper diumenge un doble concurs territorial de complet per a cavalls i ponis.

El CCET1 tindrà cinc nivells, 1 , 100, 90, 80 i 60, mentre que el CCETP1 * tindrà set, ponis A, B, B2, C, C2, D, D2. La inspecció de el recorregut es realitzarà el dissabte 22 a les 16:00 h i a continuació sobre les 19: 00h tindrà lloc la reunió tècnica. El concurs començarà diumenge a les 8:00 h amb les proves de doma, a continuació, es correrà el cross i finalment ja a la tarda serà el torn de les proves de salt.

Griselda Cristòfol presidirà el jurat, acompanyada de Jose Maria Nicolas i Eva Maria López que actuaran com a vocals. El cap de pista de el cross serà Ferran Cercos i Albert Bernat s'encarregarà de dissenyar els diferents recorreguts de les proves de salt. Leonor Brozgol assumirà les tasques de delegat federatiu.