Celebrat el primer nacional de complet de l'any a Catalunya

150923822 10159461394925016 7325141687540392618 nDiumenge passat el Club Hípic Les Tanques va celebrar un concurs de complet a les seves instal·lacions de Viladecans, categories CCN1 *, CCN 90, CCN 80 i CCN 60

En el CCN 1 * la victòria va ser per a l'Ignasi Rodriguez Via-Dufresne muntant a "Jilguero CP 28,025%" seguit de Clara Foix Garcia amb "Batori" i Carmen Maria Garcia Casals amb "Abril de la Galana" segona i tercera respectivament. Francesc Xavier Artigas Puig amb "Jet Set", Daniel Muñoz Ortiz amb "Aljarama" i Alex Zobel Balasch amb "Nairobi VD Roshoeve C" van ocupar les tres primeres posicions en la classificació del CCN 90.

Tres amazones van ocupar els primers llocs del CCN 80, primera posició per Viktoria Georgieva Dimitova amb "Ibera Pomes", Leire Zea Suarez amb "Elf" van ser segons i Julia Stolarczyk Okarma amb "Sira" tercers. Carla Nogues Ricart i "Goldako Travis 95205" van ser els guanyadors del CCN 60, la segona i tercera posició van ser per  Carmen Candela Jiménez Llacuna amb "Lannister" i Mar López Vílchez amb "Cantinflas"

150942964101594613949350162807268189511312188o
150923822101594613949250167325141687540392618n